Uppdatering

2013-12-29 |18:55:19
Vi har haft en mysig dag med D's pappa & familj, vi åt jättegoda pannkakor med alla möjliga sorters tillbehör. Sen blev det lite julklappsutdelning, vi fick bidrag till en tv till sovrummet. Barnen fick fina leksaker & pengar, väldigt uppskattat. 

När de hade åkt hem så började vi titta efter en tv på mellandagsrean på internet, men hittade inget i vår priskategori. Så vi kikade lite på blocket & hittade en superfin tv för ett lagom pris, jag mailade & fick svar på en gång. 
Såå, nu har vi precis varit i Vällingby & köpt den! Den är verkligen jättefin, vit & lagom stor. Perfekt till sovrummet med andra ord. 



Efter tv-inköpet så stannade vi till på donken efter Leos önskan om hamburgare till middag. Ibland får det bli så. 
Max smakade även han på maten, han gillade pommes & doppade dom själv i ketchup haha. 
(Nej jag vet att donken inte är lämplig mat för en snart-1-åring, men ikväll blev det så. Han ska få en flaska välling när vi kommit hem igen, så det går ingen nöd på honom.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!