BVC

2013-01-29 |17:06:45

Jag & Max gick själva till Bvc idag, första gången jag gick ut själv med honom i vagnen. Det gick jättebra, Max sov hela vägen & var jätteduktig där inne också (med undantag att han kissade ner sig & hela Bvc-tantens skötbord haha).

Max hade verkligen lagt på sig nu, på både längden & vikten.
Han är 19 dagar idag & numera 54 cm lång & väger 4480 gram, stora killen!
Jag tyckte det lät väldigt mycket & frågade om han hade gått upp FÖR mycket men nehejdå, sa Bvc-tanten, det var alldeles perfekt. Skönt att höra!

Max var även väldigt akrobatisk där på skötbordet, han var nära att vända sig om ett par ggr. Men det får gärna vänta känner jag, det är ju ganska behagligt att han inte kan det än ;)


Här kommer några bilder från den korta promenaden till bvc :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!