Godmorgon

2013-01-07 |08:43:09

Måndag idag, D är på jobbet & Leo hos dagmamman.
Jag har diskat & plockat lite här hemma, det är helt galet hur fort det blir smutsigt!
Har även tagit en dusch så jag är lagom fräsch tills linurt&elvin och linnea&lewis&lydia kommer om en stund, det blir lite bejbmys såhär innan det inte hinns med när lillebror har kommit :) ska bli kul att träffa dom igen, var alltför längesen nu!

Ikväll blir det att äta hos fru & David, kan vara bra för Leo att få leka lite där när vi är med eftersom han ändå ska bo där när vi ska få lillebror & undertiden vi är på bb. Åh vad jag kommer sakna vår älskling då, min lilla kille blev stor så fort!

Nu ska jag kika lite på iPaden & bara invänta linurt&elvin som skulle komma alldeles strax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!