Godnatt

2013-01-25 |23:06:02

D är hemma igen, Max är nymatad & har fått en ny blöja, Leo sover sen 21någonting, nu ska jag sova jag med!

Imorgon lovade D att gå upp med barnen, hoppas han kommer ihåg det imorgon bitti också bara.. Han är ju som sagt lite morgontrött, min karl. Äh, jag får väl putta på honom tills han blir blå, så kommer han nog ihåg det till slut.

Om ni undrar så har jag inte läppglans på mig utan det ser bara ut så, det är massor av försvarets hudsalva(världens bästa läppsyl). Jag har en vana att dränka läpparna med det innan läggdags då jag avskyr att lägga mig med torra läppar, hua!
Så, då var det mysteriet utrett, om det ens var någon som funderade kring det? Haha.

Näe, Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!