Godnatt

2013-01-06 |00:30:28

Denna kväll gick undan den med, tänka sig!
Leo somnade vid 21 ungefär, han gick upp några ggr men sen somnade han. Hoppas hoppas han sover i sin säng inatt så jag får sova ordentligt, det känns verkligen att jag sov som en kratta natten som var. Hua!

Om inte alltför länge så är det dags för vakna nätter igen, ser både fram emot det & bävar för det. Det ska bli så oerhört mysigt med bebis & att äntligen få träffa lillebror - se vem han är & hur han är, men att vara övertrött dygnet runt - nja den delen längtar jag nog inte mest efter ;)
Men så är det & man klarar det också, sålänge kärleken finns där & det gör den i allra högsta grad!

Ikväll har lillebror röjt mer än vanligt, jag var helt säker på att han skulle ha sönder hinnorna där en stund. Hämtade till&med en handduk att sitta på i soffan, SÅ "hårdhänt" var han inne i magen! Det gjorde riktigt ont & en sekund så trodde jag att värkarna hade börjat,men icke då! Det höll i sig kanske 30 min & sen lugnade det sig (eller lillebror lugnade sig inte för fem öre, men smärtan gjorde).
Tog lite magbilder inne på toan till&med, så säker var jag på att det var värkar..


Nu ligger jag i sängen & han röjer fortfarande, får se om jag lyckas somna ändå. Hoppas!
Imorgon blir Leo hämtad av farmor som ska kidnappa honom till Kolmården med alla farbröder plus faster, mysigt värre! Tror Leo kommer tycka det är jätteskoj med alla djuren, & jag ska bara ha en slappdag för mig själv. Åh så skönt, jag ska inte lyfta ett finger! Ska bara ligga i soffan & pilla mig i naveln.
(Eller det kan jag ju inte så min navel är puts väck så jag får väl pilla mig i örat eller något?)



Nae vad jag babblar en massa strunt nu! Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!