Jag & mina småkillar

2013-01-25 |18:36:02

Pappa D är ute & äter & ska bowla med några vänner, så jag är ensam med våra småkillar.

Jag & Leo åt lasagne-rester från igår till middag då jag inte orkade laga någon mat, plus att lasagnen var himla god!
Efter det åt vi också upp resterna av äppelpajen som frugan gjorde igår, mums tyckte vi båda!

Max ska snart få lite käk han med, han har börjat gnälla lite här bredvid.

Leo kikar på Diego på viaplay, är det fredag så är det. Får se om han ska få lite russin till fredagsmys eller om han ska få sova tidigt, han sa själv att han var trött förut så vi får helt enkelt se. Klart han ska sova om han är trött, myskväll kan man ha en annan dag.

Själv har jag laddat med ostbågar & apelsinkrokant som jag tar fram när Leo har somnat, som sagt - är det fredag så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!