Just nu

2013-01-23 |12:30:17

Besöket på Leos nya förskola gick bra, det känns som att Leo kommer stormtrivas där! Underbar känsla.

Jag & D hade Max med oss, han fick ligga i liggdelen till vagnen som D fick bära på inne på förskolan. Allt för att undvika alla barn-baciller & därmed riskera att Max får RS. Hu hemska tanke!
Däremot så var det inga barn inne där vi gick runt eftersom alla var samlade i ett rum, de firade nämligen att förskolan fyllde 5 år. Så det är minsann en ny & fräsch förskola Leo ska börja på, kul!

Nu har vi precis lagt Leo för en lunch-lur, han går som vanligt upp ett antal ggr men till slut brukar han ändå däcka.
Max har ätit & ligger nu i sin korg & småsnarkar, så jag ska faktiskt göra detsamma. Det blev en tidig morgon idag, så jag är helt slut!

Imorgon ska jag gå till skolan, det ni! Måste läsa ikapp & gör det faktiskt bäst på skolan så jag verkligen kan ägna all uppmärksamhet till böckerna. D får vara hemma med barnen sålänge, skönt att kunna göra så faktiskt även om jag kommer sakna dom massor.

Slänger in två bilder på en sömntute-Max från imorse, haha åh det var svårt att väcka honom när han sov sådär sött..


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad är det för förskola??😊

2013-01-25 @ 12:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!