Just nu

2013-01-15 |21:30:32

Leo har äntligen somnat, jag har gått runt & plockat lite här hemma. Det är helt otroligt hur stökigt det kan bli av att vara hemma i 3 dagar med en nyfödd bebis och en 2,5åring! Jösses vad grejer det är överallt!
Jag har plockat massor men det ser fortfarande förjävligt ut, Blä!
Är så begränsad också, snittet gör skitont om jag rör mig för mycket eller för snabbt eller sträcker/böjer på mig.. Aj! Måste lyssna på kroppen också, hellre lite skit i hörnen än att få infektion eller att snittet går upp eller så, det är verkligen en mardröm! Hua!

Hur som, pappa D gav lillebror mat i ersättningsform medans jag plockade lite. Nu skulle jag sätta mig i sängen & skriva lite i en "min första bok" som Max fick av farmor & co, då möts jag av detta ..
Smälter man inte lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!