Mätt

2013-01-14 |22:06:21

Det är sisådär med min mjölk, så vi varvar med ersättning som bb sa.
Jag känner bara att jag inte orkar lägga en massa energi på att grubbla över att amma eller inte amma.
Funkar det så gör det & funkar det inte så är det ju inget fel på ersättning.
Leo växte ju som sagt upp på det & han är helt perfekt den lilla grisen <3

Nu har Max fått en flaska ersättning eftersom jag ammade honom från båda brösten för kanske 45 min sen , han åt ca 50 ml av ersättningen nu så han var minsann hungrig igen. Lillskrutten.

Just nu är han mätt & belåten iaf, skönt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!