Natten

2013-01-21 |08:03:24

Max somnade vid 20 igår, jag la mig vid 22. Sen vaknade han vid 00 & fick mat
Efter det är allt som en enda dimma, han vaknade & gnydde & snorar & var allmänt gnällig. Så sen 00 ungefär så har jag nog sovit totalt 1 timme, puh!
(Samma gäller D då vi hjälps åt på nätterna)

Nu däremot så sover Max i vår säng, men jag fick gå upp med Leo vid 7 eftersom D skulle åka & lämna in bilen på lackning då.
(Den blev ju uppskrapad i lacken av en idiot ute vid D's jobb i november någon gång)

Idag står Bvc på schemat, kl 10.45 ska vi vara där för att väga & mäta Max. Ska kolla lite med dom hur vi ska göra med hans förkylning då också, om det finns något speciellt som vi kan göra för att underlätta det för honom.
Testade nässugen inatt & fick ut en hel del så ska köpa fler refiller till den idag tänkte jag.
Annars har vi provat lite koksaltslösning också, det gurglar ju massor i hans näsa av den men jag tror den funkar?

Har ni några tips?



(Bjuder på en snygg bild på en extremt trött mamma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!