Väntar på matning

2013-01-24 |23:18:46
jag är så extremt trött, skulle kunna somna sittandes framför datorn i detta nu. 
Max sover, han åt vid 20.30 någon gång så han kommer vakna när som helst & vilja ha mat. Därför håller jag mig vaken, för annars vet jag att jag hinner sova i kanske en kvart innan han vaknar & börjar gnälla eftersom han är hungrig. 

Jag kan berätta om något kul som Leo sa förut, han säger så mycket roliga saker nu för tiden haha. 
D sa att han nog behövde raka sig imorgon, då sa jag till Leo "Säg till pappa att han ser ut som en lodis"
Leo tittade länge på pappa D & sa sen "Pappa, du ser ut som en vovve!".
Hahahah, det kom från hjärtat från honom, sötungen! 

Nej nu får jag nog ta & väcka lillskrutten, annars vaknar han om en stund & är sådär superdupermegajättehungrig som bara bebisar kan vara. Världens finaste Max!
 
Tänk att vi har fått två så enormt söta barn, helt otroligt.
Och ja, jag är fortfarande väldigt opartisk som mamma ;) 
 
 
Tänk att för bara 2 veckor sen så var lilla Max såhär färsk, bara några timmar gammal..
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!