Värstingen

2013-01-06 |19:23:20

Leo kom hem från Kolmården för runt en timme sen, nu har vi precis ätit pannkakor (gjorda på laktosfri mjölk eftersom vi misstänker laktosintolerans hos D), gott!

Leo fick massa fina saker av farmor på Kolmården, bland annat ett fint underlägg med massa djur på och det bästa enligt Leo - massa tatueringar!! Han var helt till sig & ville gärna ha alla på en gång när han kom hem. Vi lyckades skära ner det till 2 stycken, en delfin & en tiger. (Dock säger Leo att delfiner är en haj men äh!)

Han blev superglad & är jättestolt över sina fina tatueringar, gullet.

Han hade sovit i 15-20 min under hela dagen så det är nog läggdags för den unge herrn snart. Imorgon börjar vardagen igen för honom, han ska till dagmamman. Som han har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!