Underbart

2013-07-01 |16:44:04

Nu har vi sovit en stund, jag & Leo. Guuud så skönt det är att sova på dagen, det är verkligen något av det bästa jag vet.

När vi vaknade åt vi lite mellis, te & macka/bulle blev det (festis istället för te för Leo & Max käkade lite gröt med katrinplommonpuré).

Nu myser vi framför filmen Madagaskar, Leo är helt fast i filmen.
Max busar lite med pappa D bredvid.

Åh det är så underbart att D äntligen har semester!
Det är så skönt att vi kan dela på allt ansvar när det gäller barnen & sånt som måste fixas hemma.

Ikväll ska jag träffa några tjejer från klassen en stund, & bara vara själv några timmar. Det är så skönt att jag kan det, eftersom D ändå är hemma nu & kan vara med barnen.


Livet är bra härligt just nu, jag njuter till fullo!
På onsdag ska vi till Smultronstället i Söderköping, vi ska äta glass i stora lass. Och om en vecka, nästa måndag alltså, ska vi åka till ALV (Astrid Lindgrens värld) med Leo & några vänner. (Max bor hos farmor sålänge)
Längtar jättemycket, ska bli så mysigt att få kvalitetstid med bara Leo utan att någon gång behöva säga "vänta, jag måste ta Max".
Tror det är väldigt viktigt att kunna få egentid med varje barn, så de känner sig sedda & viktiga. För det är dom ju, båda två <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!