13 juni 2008

2013-06-13 |14:03:10

Herrejösses, idag är det 5 år sen jag tog studenten.
Shit vad tiden går fort!

När jag tog studenten hade jag fast jobb men jag hade ännu inte blivit tillsammans med killen som skulle visa sig vara mannen i mitt liv. Knäppt ju!
Hade heller ingen aning om att jag lite mer än ett år senare skulle vara gravid med Leo, eller att jag skulle byta arbetsområde till något helt annat än det jag hade läst till på gymnasiet. Hade heller inte den blekaste aning om att Leo skulle bli storebror 4,5 år efter att jag tagit studenten.

Livet är verkligen oförutsägbart, men det är väl det som är charmen i det hela?

Mitt liv är inte alls som jag trodde det skulle vara, men jag är så fruktansvärt lycklig med det livet jag faktiskt har.
(Jo visst skulle jag gärna addera lite mer sömn men ni fattar vad jag menar)


Här kommer en bild på mig direkt efter/under mitt utspring, en lycklig & glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!