Dagen

2013-06-13 |13:21:37

Vid 10 lämnade jag & Max av storebror Leo på fsk. På vägen dit pratade jag & Leo om att det var dåligt väder, fast det regnade ju inte iallafall.
Jag tog upp Max ur vagnen som jag (turligt nog) ställde under tak, gick in med Leo & lämnade honom på hans avdelning.

När jag sen kommer ut så öser regnet ner & jag suckar åt mig själv eftersom jag inte hade några regnkläder alls.
Som tur var så hade jag iaf regnskyddet till vagnen med mig, så Max led inte ett dugg av regnet.

Väl hemma slängde jag ihop en tårtbotten som dessvärre blev lite bränd, hoppas jag kan rädda den genom att skära bort lite.
Nu har Max sovit en stund & jag vilade lite jag med faktiskt, skönt.


Vid 15 ska vi hämta Leo på fsk, blir inte kul att gå ut då eftersom det nu öser ner mer än förut. Nu är jag såå otroligt glad att jag faktiskt slog till & köpte ett par stövlar förra hösten, dom kommer verkligen behövas senare idag & förmodligen på D's lillebrors student imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!