Godmorgon

2013-06-08 |06:14:21

Natten gick rätt bra för Max i hans egna rum.
Han vaknade vid 23, då gav D honom mat eftersom han fortfarande var vaken.
Sen vaknade Max & fick käk vid 3tiden, & nu ville han upp vid 6.
Så ändå, helt okej natt.

Men har tänkt på en sak, jag kanske är knäpp men jag tycker att Max sover väldigt lite om dygnet.
Han sover kanske 2 gr á 40 min, 1 gång á 2 timmar & sen någon kortis på typ 20 min på dagen.
Och sen somnar han inte förrän 21 någon gång & vaknar vid 6.
Är inte det lite väl lite sömn för en bebis på snart 5 månader? Eller är det jag som är knäpp?
Berätta gärna hur era bebisar sover/sov?



Nu myser vi i vår säng, alltid lila mysigt!

Kommentarer
Postat av: linda

Jag har en liten kille på 4, 5 månader. Han sover inte alls så mycket han heller, ca 7 -8 timmar på natten sen en morgon vila på 1-2 timmar och sen är de små skvättar 5-20 min. Sover inte ens i vagnen när vi går promenad :-) men han är glad och pigg så antar att han inte behöver mer.

2013-06-08 @ 09:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!