Godmorgon

2013-06-23 |08:10:28

Aaaah, att få sova en hel natt gör en verkligen till en helt ny människa!
Jag vaknade vid 7 men har legat & dragit mig en bra stund, så otroligt skönt.
Och, det är ingen liten kille på 98cm som hoppar/drar/kittlar en & säger "mammaaaaaa jag vill ha fruuuuukoooooost!", så jag kunde utan problem ligga & dra mig i lugn & ro.

D har åkt till jobbet, jag ska gå upp & äta frukost & hänga upp lite tvätt. Sen tar jag bussen ut till Skavsta där D jobbar, för att sno bilen & åka & hämta kidsen. Börjar sakna dom väldigt mycket nu, våra små ligister.

Men åh, jag har sagt det förut & jag säger det igen. Gud vad man(jag) behöver det här emellanåt. Ett litet brejk från barnen & alla måsten, bara få vara JAG en stund.
Tror faktiskt alla föräldrar kan behöva det, & det har ju ingenting & göra med om man älskar sina barn eller inte. Jag skulle kunna dö för mina barn, men ibland behöver man en paus.
Plus att nu kommer jag få pirr i magen av all kärlek till dom när jag hämtar dom sen. Älskade ungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!