Uppe med tuppen

2013-06-12 |06:13:05

Eller nej, vi var fasen uppe innan tuppen idag.
Klockan är bara 06.05 & vi har redan varit uppe i över en timme. Leo har ätit frukost, Max också (ersättning plus lite gröt). Själv så är jag för trött för att ens tänka på mat.

Max har vaknat VARJE timme inatt plus att Leo kom in till oss & trängdes i sängen, så inatt sov jag om möjligt ännu sämre än föregående natt...
Usch, bara att hålla ut. Natten till lördag ska D ta barnen & jag ska få "sova ut" ända till 8 på lördagsmorgonen, längre än så går inte eftersom vi ska fixa med Leos kalas.

Bara 2 nätter kvar tills jag får sova, längtar såååå....

Idag ska Leo på 3årskontroll, spännande! Ska bli kul att se hur lång han är & om han "kan allt han bör kunna". Det tror jag han kan, vi fick hem en lapp som vi skulle fylla i om bland annat hans ordförråd.. Haha jag skrattade lite när jag fyllde i den, Leo babblar HELA tiden (märks att det är min unge) så talet är jag inte det minsta orolig för faktiskt.
Han kan säga både R, V & sch-ljud rent så nej känner ingen oro alls. Vår duktiga kille!
(Oj vad skrytigt det lät, men över sina egna barn får man väl vara stolt?)

Här kommer färska bilder på kidsen, våra finfina ungar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!