Utsövd?

2013-06-14 |06:17:05

När man har gått upp runt 4-4.30 några dagar i rad så uppskattar man verkligen en sovmorgon. Det fick jag idag!
Leo kom i till oss vid 5 men jag totalvägrade att gå upp så han somnade faktiskt om en liten stund hos oss & Max sov ända till 5.40(!!!) då vi gick upp.
Jösses sån skillnad det är att gå upp när klockan visar en 4a först, känns mycket bättre med en 5a!

Nu har vi ätit lite frukost, jag & småkillarna. Leo fick lite oboy plus ta på sig kalsonger som han älskar att ha, han har även kissat på pottan såhär på morgonen. Yes, det går åt rätt håll med potträningen, underbart!

Max käkade lite av sin special-gröt men jag förstår att han inte vill ha mer eftersom den bokstavligen stinker.. Ska köpa mer av den andra mjölkfria gröten vi har haft, den luktade ju inte ens illa så den smakar nog mycket bättre än den som jag hade nu (den äckliga är både laktos, mjölk & glutenfri).
Så han åt som sagt bara lite gröt, han ska få en flaska snart så han inte går hungrig lillskrutten.


Idag står studenten på schemat, D's äldsta lillebror som slutar gymnasiet idag. Hipphipphurra!

Men först ska jag & Leo baka en till tårtbotten & även lägga ihop tårtan jag gjorde igår, så den står till sig innan morgondagens kalas. Det ni! Full rulle som vanligt alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!