Värsta på länge

2013-06-19 |08:03:58

Max har vaknat VARJE halvtimme & ibland oftare, HELA natten. Vid 4.30 gav jag upp, gråtandes av tröttheten..
Snälla snälla Max, kan du inte sova bättre snart?
Jag har ingen ork att vara en bra & pedagogisk mamma när jag är så trött så jag skulle kunna somna stående..


Han hade lite feber imorse, eller precis på gränsen, han hade 38,1. Så kanske är därför han sover så dåligt just nu? Funderar på om det är tänder på gång, Leo fick sin första när han var 8 månader men alla barn är ju olika.

Blääää övertrött mamma idag!

Kommentarer
Postat av: Lisa mamma till Moa och Elias

Elias vaknade också varje halvtimme inatt, vanligtvis brukar han vakna varje timme så man undrar när de små ska börja sova bättre??? För här har du en till trött mamma... Skönt att höra att man inte är ensam om att ha bökiga barn om nätterna.

Det måste ju vara en utvecklingsfas nu som du säger.

2013-06-19 @ 13:48:47
URL: http://lisasabra.snappages.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!