Godmorgon

2013-03-17 |08:22:13

Tack vare alla miljoner tabletter jag stoppar i mig så mår jag aningens bättre idag, Gud så sköööönt.

Leo är överenergisk så ska försöka åka till mina föräldrar så fort vi kan, för SÅ bra mår jag inte att jag kan ta hand om en hyperaktiv Leo när huvudet dunkar som jag vet inte vad..

Max ligger i sin korg & pratar med djuren som är på hans sängmobil, Leo hoppar i soffan fast han inte får..
Jag ska verkligen försöka ta en dusch så fort Max har somnat, jag luktar väldigt illa & håret ser ut som om det är gjort av smör ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!