Hemsk kväll

2013-03-29 |20:30:17

Nu är vi påväg hem från mina föräldrar i Mkp, Leo stannade & ska sova där. Mysigt värre!

Det började bra när vi kom hit, men sen urartade det rejält... Max började gallskrika, ett fruktansvärt panikskrik som vi aldrig någonsin hade hört innan. Det var hemskt! Inget hjälpte! Inget alls, han bara skrek & skrek så han blev rödare & rödare i ansiktet & han kippade liksom efter luft där ett tag.. Usch efter ett bra tag somnade han till lite i D''s famn, men sen började hela karusellen om igen.. Vi försökte allt! Massage, gunga, guppa, vagga, gosa, rapa, mata, byta blöja, nappen, bada honom & ja.. Allt!
Till slut lugnade han ner sig & blev lugnare & lugnare efter en stund. Puh!
Vi har ingen som helst aning om varför han blev såhär, det såg ut som att han hade jätteont j typ magen plus att han var jättestressad?
Han somnade nyss i min famn, nakenfis i handduken & en filt. Skrutten! Lyckades sätta på en blöja & lite kläder på honom innan vi fick ner honom i babyskyddet, så nu är vi på gång hemåt & han sover fortfarande som tur är.


Någon som har varit med om en sån här "skrikattack" med en snart 3månadersbebis?

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Usch,jag tyckte det var otäckt. Men tog Leo så inte han skulle tycka det var läbbigt. Hoppas han somnade när ni kom hem. Leo sover gott i sin tröja. Pussssss

2013-03-29 @ 22:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!