Hemma

2013-05-04 |21:22:59

Vi har precis kommit hem från barnens farmor. Båda kidsen sover i sina sängar, jag mumsar på en halv 100grams chokladkaka med apelsinkrisp, mumsfillibabba!

Vi har lekt ute, gått promenad & grillat. Mysigt som vanligt & väldigt gott med grillat såklart. Max fick även ett par himla söta mjukis-skor av farmor, åh så söta & de passade honom perfekt!

Nu blir det soffhäng för min & pappa D's del, sen sova.

Imorgon är det bakning & städande som gäller eftersom vi har kalas för D vid 15.
Sen måste vi tömma vardagsrummet eftersom parketten ska slipas måndag morgon vid 7.15, bwah!
Det ni!

Hoppas ni har haft en fin dag & har en fin kväll, jag lär ju däcka i soffan så godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!