Tidig morgon

2013-05-04 |06:36:55

Leo har tjatat om att gå upp ett bra tag nu, så nu sitter han & jag i köket. Han äter frukost & jag dricker en kopp te.

Längtar så oerhört tills den här skolterminen är slut, för det börjar bli väldigt jobbigt nu med att plugga heltid plus en bebis som aaaaaaaldrig sover.
Usch jag måste verka jätteklen, det kanske jag är?
Och det måste låta som om jag avskyr Max, så är det absolut inte! Max & Leo är de finaste jag har, utan dom skulle både jag & D gå under på en halv sekund. Våra fina killar <3


Nu något roligare!
Idag ska vi på ko-utsläpp! Det ska bli mysigt & Leo längtar jättemycket.
Det blir mjölk & bullar, sen kan man åka häst & vagn plus titta på tex kaniner i smådjursstallen. Ska bli jättemysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!