Krypa ner

2013-11-13 |21:41:59
Bredvid den här underbara ungen.. 



Imorgon är det torsdag igen, och det är likamed skola för min del.
Max hänkar imorgon eftersom D jobbar, han har inte varit i skolan sen innan vfun så vi får se hur mycket arbetsro jag får haha. Äh det löser sig. 
Men nu - sova! Har en jättejobbig rethosta som inte vill ge sig, drack lite olivolja emot det igår men var så fruktansvärt nära att kräkas av det så gav upp den tanken ikväll. Ska ta en halstablett som lenar upp halsen lite nu innan läggdags, förhoppningsvis funkar det när jag ska somna iaf. 


Godnatt på er! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!