Lite bättre

2013-11-10 |16:06:37
Tack vare att min underbara mamma kom hit i fm så har jag fått sova en bra stund & därmed är febern borta - tack mamma! 

Max har däremot fått en rosslig hosta nu, uscha. Leos hosta verkar bättre, skönt att det går åt rätt håll någonstans iallafall. 

Energin är i stort sett obefintlig här hemma, jag har fått i mig en tallrik vaniljyoggi idag. Blä för att inte ha matlust & för att halsen är så svullen att allt som ska ner känns som taggtråd.

Behövde aktivera en pigg Leo så jag la fram ett underlägg, lite vattenfärger & några toarullar/pappersrullar så nu målar han för glatta livet. Farsdagspresenter på gång tror jag allt, han säger att de är till pappa iallafall. Han har målat mig & pappa, vem han målar nu vet jag faktiskt inte.. 



Väldigt koncentrerad... 

-----


Hur som, grattis på farsdag älskade pappa D! Du är världens bästa, finaste, roligaste, knäppaste & snyggaste (höhö) pappa någonsin! 
Både jag & barnen älskar dig över allt annat <3 


Bild på mina tre älsklingar, från i somras/höstas. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!