Natten & morgonen

2013-11-05 |06:40:18


Här är vi nyvakna, Leo hade ont i benen (växtvärk igen?) & Max var pigg. 
Jag känner mig faktiskt rätt utvilad så jag kunde likagärna gå upp. 

Leo sov HELA natten utan att kissa! Duktiga killen!!! 
D väckte honom igår kväll vid 20tiden för att han skulle testa kissa (Leo hade somnat i sängen med iPaden), så från 20.00-06.15 så kissade han ingenting! 
Jag är så chockad & stolt över Leo, att det går så bra med det här att förädla få torra nätter. Nu har han inte haft blöja på sig sen i söndags! 
Men, vi är ju självklart beredda på "bakslag" & att det kan komma kiss när som helst, vilket inte gör någonting alls. Det får ta den tid det tar. 


Nu ska jag gosa med mina småkillar, Max ställer sig upp & förösker gå hela tiden haha. Leo gosar i soffan framför barnprogram. 


Ha en fin tisdag, själv ska jag försöka ge mig ut på en promenad sen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!