Jag erkänner!

2013-10-22 |19:38:47
Ja, jag är 24 år gammal.
Ja, jag har två barn.
Ja, jag skulle nog klassa mig själv som vuxen.


Och ja, jag är fruktansvärt mörkrädd. Dvs så tror jag fullt på att det finns både spöken, gastar & diverse monster i hela vår lägenhet (utomhus ska vi inte ens prata om! De gömmer sig under minsta lilla stenen & bakom smalaste trädet, de är sluga!).

Det finns ett speciellt monster/äckel som jag är så rädd för att jag nästan blir skakis bara av att tänka på. 
Jag råkade nämligen se en viss skräckfilm två eller tre ggr för mycket när jag var runt 17 år så huvudrollskaraktären i den filmen har sen dess skadat mig för livet. Varje gång jag är säker på att någon/något är bakom mig, så vet jag att det är just detta äckel. Hu! 
Att jag sen var så dum & berättade detta för frugans karl var så dumt att det slog nästintill alla rekord som finns inom kategorin "idioti". 
David, som denna karl som är ihop med min fru heter, skickar nämligen bilder på detta monster med jämna mellanrum! 
Fy tusan! 

Varje kväll (!!!!!) är jag säker på att monstret ligger under vår säng & jag ser honom när jag blundar. Hua, han ligger där & bara väntar på det perfekta tillfället att hugga mig! 

Nu väntar ni nog på att få en bild på denna varelse, men att ens behöva googla efter en bild på honom (japp det är en Han) får mig att nästan kissa på mig av rädsla. Så nej, det kan ni glömma! 

Jag kan däremot berätta vad filmen heter & starkt o-rekommendera den till er - den är hemsk & ni kommer drömma mardrömmar både dag & natt! 

Filmen heter Creep & ni får bilder på honom när ni googlar det.. 


Sådärja, där fick ni lite onödig fakta om mig, alltid något såhär en tisdagskväll! 
(Anledningen till att jag skriver om just detta just nu är för att jag ligger bredvid Leo i hans säng, han har precis somnat, och jag började fundera på om det där monstret kunde få plats i Leos sänglådor. Eller eventuellt i hans byrålådor..ja, jag är knäpp.)





Kommentarer
Postat av: Anna

Usch jag förstår dig helt o fullt! Jag tittade på Nightmare terror on elm street när jag var typ 11 år o efter det sov jag med lampan tänd tills jag var 18. Tittade under sängen varje kväll o fortfarande om jag är ensam så kollar jag i garderober, i duschen osv innan jag ska sova. Dessutom tänder jag upp hela huset o drar ner persiennerna så fort det blir mörkt. Vi ska inte ens prata om att vara ute ensam när det är mörkt... Ja just det, jag är snart 2-barnsmamma o 30 år. You are not alone ;)

2013-10-22 @ 21:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!