Kvällen

2013-09-23 |19:48:05
Äntligen ligger båda barnen i säng, sen om dom somnar är en annan sak. 
Men dom ligger ner & det är ganska tyst iallafall. Småskitarna. En bebis som har börjat ställa sig upp emot saker för att sen släppa taget & stå själv i allt mellan 10-30 sekunder(!), och en 3åring som är inne i sitt (änsålänge) trotsigaste humör någonsin. Puh, det tar verkligen på krafterna att ha småbarn..
Men det är ju samtidigt underbart, som ni föräldrar där ute redan vet. 
Förjävligt & underbart, föräldraskap i ett nötskal. 


Nu på kvällen fick Max premiärtesta storbrorsans gamla pyjamas som var liiiite stor, men vad gör det om hundra år? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!