Ta tag i kragen & migrän

2013-09-25 |11:56:24
Efter ca 1 timmes sömn totalt under hela natten var jag minst sagt en zombie imorse. Jag frös & kände mig liksom småfull pga sömnbristen. 
Men jag drog mig upp, lekte med Leo & hjälpte honom med sin frukost samt klä på sig varma kläder då termometern endast visade 2 grader ute(!!). 
Max fick såklart också frukost & kläder, sen gosade vi lite innan han somnade i sin egen säng (han "sov" mellan oss inatt). 

Vad jag gjorde när Max sov, undrar ni? 
Om jag också gick & la mig som min kropp bokstavligen skrek till mig att göra? 
Näpp, jag satte mig vid datorn & pluggade. Jag! 
Jag pluggade riktigt intensivt & lagom tills Max vaknade, ca 1,5 timme senare, så tryckte jag på "lämna in uppgift" och lämnade in mitt arbete. 
Jag kan inte säga att jag är 100% nöjd med min insats men jag kan däremot säga att jag omöjligt hade kunnat göra det bättre än så & jag tycker ändå att det blev bra. 
Så håll tummarna för ett Godkänt nu? 


Jag & Max skulle gå till stan nu, men Max är gnälligaste bebisen i världshistorien & jag har precis fått en migrän som ett brev på posten så det är istället sovdags för oss båda. 

Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!