Kvällen

2014-04-17 |19:46:27
Båda barnen var jättetrötta idag så det blev middag tätt följt av nattning för båda två, de somnade som stockar på bara några minuter. 
Haha ja så kan det vara ibland, gullungar! 




Vi åt raggmunk med bacon & lingonsylt, åh så gott det är! Leo tuggar ett bacon på bilden, därav stora kinder haha. 
Älskar att våra barn äter i stort sett all mat, så himla skönt. Och just raggmunk är en stor favorit för oss alla - perfekt! 



Nu sover barnen som sagt, & pappan är på fotbollsträning. Själv har jag gosat ner mig i soffan framför tvn, ska nog ta mig en kvällsmacka om en stund men kanske väntar tills D kommer hem igen runt 20-20.30. 
Imorgon skjutsar jag & barnen pappa D till hans jobb, sen åker vi till deras mormor & morfar. Pappa D & moster jessa kommer senare eftersom de båda jobbar imorgon. 


Kommentarer
Postat av: Nina - mamma till Ebba

Haha och jag som fått uppfattningen att dem bara äter pannkakor och hamburgare 😂 skönt att dem äter allt!

2014-04-18 @ 07:10:58
URL: http://halmstadsmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!