Julafton

2014-12-24 |20:29:37
Åh en sån mysig julafton vi har haft. Idag firade vi med D's mamma & Co plus min systeryster. 
Imorgon åker vi till D's pappa & Co för att fira lite jul igen, så himla mysigt att träffa alla i vår stora familj. 
(Jag får kramas med mina föräldrar i januari igen, längtar sååå mycket!)

Hur som, maten var supergod (D's & min korv var aningens kompakt haha, men smakerna var bra) & desserterna likaså.









Tomten kom även på besök, Max tog emot honom med öppna armar & var inte alls rädd medan Leo gömde sig i en av sina farbröders knä & knappt vågade hälsa. 



Max fick bla ett set med alfonsböcker plus små gubbar som man kan leka med i bok-kartongen som var designad som ett litet dockhus. När han öppnar paketet & ser att det är alfons så utbrister han "ALFONS!!! Mash fick Alfons!!!!".
Hahah älsklingskillen, snacka om att älska Alfons. 


Barnen blev också överlyckliga när de fick sina fina handbagage från mig & D. Leo fick en tiger & Max en nyckelpiga, det är väskor från trunki som man kan sitta på & som de ska få packa själva när vi åker till Thailand. 






----

Summan av kardemumma; en underbar julafton med nära & kära. 
Nu har jag nästan tappat rösten & myser med en kopp te i soffan. Vi har plockat undan all disk plus bytt tillbaka bordet, så himla skönt att slippa göra det imorgon. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!