Torsdag

2014-12-18 |16:04:53
Full rulle idag. 
Lämna karl på jobb, lämna barn på fsk (de åt utomhusfrulle med marschaller & hade det så mysigt så jag egentligen bara ville dra på mig termobyxor & joina dom..), sen full fart till skolan. 

12.30 var jag på synundersökning för att se om jag var blind eller inte. Det var jag inte, puh! Är tydligen lite översynt & har något brytningsfel i vänster ögat, så de rekommenderade eventuellt läsglasögon till när jag pluggar. 
(En bild på min snabbköpta frulle eftersom jag inte hann käka innan vi åkte hemifrån imorse..) 


Efter undersökningen åkte jag snabbt som blixten till Ica & handlade fortare än fortast för att sen hämta D på hans jobb & sen hämta kidsen tidigt på förskolan. 

Nu är D & tränar med en kompis, jag & kidsen är hemma & ska börja med kvällens middag. 
Full rulle minst sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!