Det värker av kärlek.

2014-02-04 |20:25:39
Jag sitter & tittar igenom väldigt gamla bilder, som jag faktiskt hittade på bilddagboken (det heter tydligen något annat nu för tiden men det skiter jag i).
Jag hittade mycket partybilder & fina kompisbilder, men även några foton som jag själv hade tagit på bilder i gamla fotoalbum. 
 
Bland annat en bild, som fick mitt hjärta att stanna en millisekund. 
Av både smärta och kärlek.
Kärlek för att det här är en av de personer som jag utan tvekan har älskat mest i hela mitt liv,
och smärta för att han inte längre finns hos oss.
Ja, jag pratar om min underbara morfar. 

Här har ni bilden, jag älskar den!
 
 Bilden förmedlar verkligen kärlek, äkta kärlek mellan en morfar och hans barnbarn.
älskade morfar, vad jag saknar dig!
 
 
Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Äkta kärlek

2014-02-05 @ 01:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!