Kväll

2014-02-17 |22:11:50
Vilken dag! 
Först massa plugg, sen hämta kidsen från fsk & sen hämta karln på jobbet. Sen var det bara att brumma iväg mot Ikea! 
Där införskaffades bland annat ett tvättskåp, ett skrivbord & lite annat smått&gott som alltid på Ikea. 
Vi åt även middag där, eftersom vi allihopa var vrålhungriga när vi kom dit. 

När vi åkte från Ikea så fick vi ändra om lite i bilen; Max fick sitta fram, Leo satt kvar på sin plats & jag satt i mitten eftersom vi var tvugna att fälla ena baksätet för att få plats med alla kartonger. 
Behöver jag säga att jag satt som en packad sill? 




Nu har jag ätit en skorpa & druckit en kopp te, barnen sover & D är på jobbet för att lämna en bil till en privatkund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!