Fortsättning av natten

2014-01-27 |07:06:26
Vid 3 ungefär så gav jag upp, jag tände lampan i Max rum, tog upp honom ur sängen & började leka med honom. Det funkade & han började bli lugn, sen fick han en halv banan att äta också. Efter att han hade lugnat ner sig så fick han en nygjord & varm flaska välling & då somnade han faktiskt om i sin säng. 

....för att sen vakna vid 5.20 & köra om samma visa igen.. Han somnade av sig själv efter att ha skrikit i kanske 20 minuter (jag & D gick in med 5 min mellanrum & gav napp plus försökte lugna honom). 
Nu sover han fortfarande, lillfisen. 


Usch undrar varför han blev såhär inatt?
Varje gång något av barnen håller oss vakna en hel natt så tänker jag också på alla ni där ute som är ensamstående. Stor eloge till er, ni är så jäkla starka! 

Nu - ta hand om en hängig Leo & försöka få i honom frukost. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!