Hipp hipp hurra för Max idag!

2014-01-10 |08:07:30
Tänk, ett helt år har nu gått sen Max föddes. 
Eller kl 13.19 för att vara exakt. 

På ett år har Max gått upp ungefär 8 kilo, han har växt rejält på längden och han har utvecklats enormt i sig själv. 
Han går stadigt, kryper i stort sett aldrig, han säger "mamma", "pappa", "titta", låter som en bil & imorse sa han "tack" för första gången (passande att han börjar säga det nu när det ska vara kalas hela helgen haha!)

Åh lilla Max, du är så högt älskad av hela din familj. Ditt skratt & småflin värmer hela mitt hjärta, världens finaste Max! 
Din storebror kanske bråkar med dig ibland men det syns att han också är så stolt över att få vara din storebror, han visst dig allt & ibland vill han krama dig bara för att. 
Han älskar dig mest av allt, din storebror Leo. 

Och det gör både jag & din pappa med. Du & Leo är de finaste vi har, utan er vore vi ingenting alls! 



Här kommer lite bilder från morgonens presentöppning (han fick bara en present eftersom det kommer vara full rulle i helgen ändå, han gillade ändå mest pappret haha). 






Storebror & pappa D har åkt till förskola/jobb. Jag & Max ska hoppa in i duschen & sen fixa oss, jag har en intervju på vikariebanken kl 11! Spännande! Hoppas på att få börja jobba så fort Max är inskolad & klar på förskolan. Wie! 
Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Älskade lilla gullsnutt

2014-01-10 @ 10:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!