Barnarbete

2014-07-06 |09:48:42
När det är som allra bäst! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Har tänkt på det länge, men slagit mig nu varför jag inte kommenterat det till dig (typiskt svenskt?).

Jag känner dig inte men följt din blogg sedan din första graviditet. Tycker om att läsa om din vardag och ditt dätt att beskriva enkla t

2014-07-06 @ 21:52:30
Postat av: Anonym

Hej!

Har tänkte på det länge, men slagit mig varför jag inte kommenterat det till dig (typiskt svenskt?). Jag känner dig inte, men följt din blogg sedan din första graviditet och tycker om sätter du skriver på och framhäver de små och stora händelserna i din vardag.

För en tid sedan skrev du om din viktresa och alla powerwalks du gjorde. Jag kommenterade och undrade varför du inte valde att springa och ta dina träningsresultat till nya höjder. Du svarade att det inte var något för dig. Men nu har du börjat och vill bara säga "keep up the good work". Du inspirerar mig, att vara småbarnsförälder men ändå hitta tid och ork att följa dina mål! Fortsätt så:)

Svar: Hej! Åh vad din kommentar värmer, tack för att du tog dig tiden att skriva den :)
Haha ja jag brukar tänka att hade någon frågat mig om jag ville jogga för ett år sen så hade jag skrattat tills jag kissade på mig. Men nu! Herrejösses, jag kan LÄNGTA efter att få jogga lite! Helt galet!

Just nu har jag lite sommarlov i allt vad vikt heter, men ska försöka jogga lite på lägret som jag ska jobba på veckan som kommer. Ska ha det som mål iaf, samt tänka mig för med maten. Jag SKA få ett hälsosamt BMI & framför allt trivas i mig själv :)
Det är vi alla värda :)

Ha en superbra sommar & tack ännu en gång för din kommentar!
Kram :)
Märy

2014-07-06 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!