Söndag

2014-07-06 |22:57:32
Dagen har gått undan. Nu är kidsen hos sin farfar & farmor i stockholm, jag började sakna dom ungefär samtidigt som jag vinkade hejdå till dom.. Haha typiskt mig, barnen tyckte det skulle bli jättekul & var inte alls ledsna för att lämna mamma & pappa i en vecka. 
Men mamman, johodå hon fick lite tårar i ögonen & hjärtat värkte litegranna. 
Men jag vet ju att de har det kanonbra där, så nu känns det bättre. 
Leo ville att jag skulle fota honom när vi åt lunch idag, haha knäppgöken. 
-----



Efter att barnen hämtades hämtade jag frugan & vi tog en tur förbi IKEA. Utan barn!
Det ni! Vi kunde gå & titta på våra drömkök/sovrum/vardagsrum helt i vår egen takt utan några skrikande ungar runtom oss (iallafall som inte var mina, skrikande ungar finns det alltid gott om på ställen som Ikea). 

Vi tog till&med en fika mitt i tittandet, och åt det i lugn & ro! 
---


Försök till åka-i-bilen-selfies, hahaha! 
---


Nu är det dags att sova för min del (eller det var dags för läääängesen men en viss 24årig mörkhårig tjej hade minsann inte packat sin väska alls & fick panikpacka allt nu på kvällen), imorgon bär det av emot lägret där jag jobbar hela veckan (må-fre). 
Har fått höra att det är kass mottagning där så förvänta er inget bloggande (snyft!) förrän på fredag igen. Kanske är bra med lite mobilfri tid, eller vad säger ni? 


Ha en underbar vecka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!