Dagen, kvällen & allt annat

2014-06-17 |21:40:20
Fru & David kom förbi & åt middag, frugan kom hit först med en present till gårdagens födelsedagsbarn. 

En sparkcykel! 
Snacka om att någon blev en lycklig 4åring ;) 


Max sprang/skuttade efter storebror men efter en stund tröttnade han/hann han inte med.
--

..så då gungade vi lite i en pytteliten lekpark bredvid oss ("lekparken" består av den där gunghästen & en sandlåda..). Mycket uppskattat av lillskiten!
--

Vi har haft en härlig kväll & jag har idag hunnit tvätta i stort sett ALL vår tvätt, underbart! Blev nog runt 7-8 maskiner till slut, herrejösses.. 


Nu har Leo äntligen somnat av sig själv efter att jag har försökt natta honom i över en timme. Max sover sen 19.30ish. 
Själv ska jag hänga lite i soffan med karln innan jag också ska sova. Huvudvärken har hängt med hela långa dagen idag, trots stora intag av vätska. Har även jäkligt ont i halsen, det är som taggtråd där inne varje gång jag sväljer/pratar för mycket. Aj aj! Jag som faktiskt vill jogga imorgon bitti, men får nog ta & lyssna på kroppen & skippa det. Får vara extra noga med kosten dessa dagar då jag inte kan motionera som vanligt. 
(Utom på midsommar, då ska jag äta gott!) 

Just ja! Testade även klänningen jag ska ha på min kusins bröllop, den satt liiiite tight när jag köpte den & nu satt den jättefint! Åh så skönt & vilken bekräftelse på att det går åt rätt håll med vikten. Wie! 
Vad tycker ni? Jag fullkomligt älskar den!

(Ska ha svarta kilklackar till så jag kommer upp lite, den är aningens för lång nu).



Kommentarer
Postat av: jossan

Vad du e duktig Maria! Kämpar på så bra!!!. Super fin i klänningen. Du ska vara riktigt stolt och nöjd. Super fin:) kram

Svar: Tusen tack, det värmer massor :)
Märy

2014-06-17 @ 23:30:44
Postat av: Evelina

Men Gud så SNYGG!!!

2014-06-23 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!