Jobb & positiva tankar

2014-06-19 |15:15:14
Eller ja, just nu har jag rast. Sitter på kontoret med telefonen & blippar runt lite i brist på annat. 
Känns som att natten kommer bli väldigt låååång, men det är bara att köra på så är det snart morgon & därmed midsommar = fira med familjen = underbart!  


Så, jag ska vara positiv nu! 
Tyvärr är jag ju en sån som påverkas väldigt mycket av vädret. Just nu är det sådär halvmörkt ute med massa moln & regnet hänger i luften. Hu! 
Jag vill ha solsken & varmt med varma vindar, var tog det vägen? 
Nej, positiv ska jag vara! 
Om ett dygn dansar jag kring midsommarstången tillsammans med mina underbara barn, det ni. Det finns inte mycket som slår det! <3 




(Gamla bilder, men ååååååh vad jag älskar er!) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!