Bra ljud

2014-03-03 |00:14:09
D's företag är äntligen färdigt & hemsidan är nu uppe.

För er som behöver bra ljud till studenten, en fest eller kanske ett bröllop så är det här rätt för er. 
Spana in hemsidan; www.braljud.nu & boka det paketet som passar just er!

(Man får hjälp med att koppla in & rigga allt, så till&med såna som jag som är odugliga på allt runtom men ändå vill ha bra kvalitet på ljudet kan använda sig av den här tjänsten). 


Bra ljud finns även på fejan, spana gärna in det där med! 


Tack! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!