Just nu

2014-03-25 |19:39:17
Max sover, pappa D & Leo har åkt för att hämta barnens mormor&morfar som landar på Arlanda vid 21tiden. 
Mysigt värre att de kommer hem igen, unnar dom absolut att åka iväg men det är alltid skönt när de har kommit hem igen. 
Leo flög nästan på moln av lycka när vi berättade att det är idag mormor & morfar kommer hem. Vi har räknat ner på fingrarna & äntligen var det dags!

Jag är alltså ensam hemma just nu, om man bortser från Max som snarkar i sin säng. 
Ska snart ta mig en kopp te & kanske en knäckemacka till det, mysigt. 



Fick tillbaka tentasvaren på förra tentan idag, blev underkänd.. Jävla skit, men hade det på känn. Det var tre delar ; fysik, kemi & teknik. Hade ställt in mig på att jag blev underkänd på alla delar men blev faktiskt bara underkänd på teknikdelen & det med ett enda poäng! 
Himla surt men så är det, bara att bita ihop & plugga inför omtenta i april. 

Men först - plugg inför bild&drama-tentan på torsdag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!