Söndag

2014-03-23 |09:10:06
Här ligger vi. Jag, D & Max. Vi slumrar lite. Leo leker med farfar & Ulrika ute i köket hör jag. 

Max valde att slå upp sina blå för att gå upp vid 4.45 ungefär (!) & sen dess har operation "försöka-söva-om" pågått. Till slut, vid 8tiden så somnade han om bredvid oss. Då var Leo rastlös & väntade en stund men sen väckte han sin farfar. Hoppas de redan var vakna så det inte gjorde så mycket att han gick in till dom. 

Hur som, jag har en dundrande huvudvärk (förmodligen pga noll sömn inatt) men lyckas ändå inte somna om ordentligt. Ligger mest & bara tar det lugnt, men ska nog gå upp om en stund. 


Såhär fina är D & Max just nu:



Kommentarer
Postat av: Malin

Vad anväder du för redskap när du räknar kalorier?

Svar: Jag använder Lifesum, toppenbra!
Märy

2014-03-23 @ 20:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!