Buuuuuuuuu

2014-11-02 |18:57:15
Vi är hemkomna från Kolmården, det blev en pizza/hamburgermiddag pga övertrött familj som inte orkade laga mat. 
Och gott vare också. 

Dagen har varit mysig, vi hann med både delfiner & safari. Vi såg även massor av läskiga typer inne på Kolmården, bland annat vampyrer & zombies (barnen var inte alls så rädda, det var nog mest jag som var livrädd hela tiden..).



(Vi träffade våra kära grannar där också, så då passade vi på att åka safarin tillsammans)
---

Massa äckliga zombies som stod & glodde sådär äckligt som bara zombies gör. Hua! 


Nu ligger jag & Leo i vår säng & gosar framför vårat favoritprogram Sockerbagarna, Max ligger i sin säng & ska sova han med. 
Det har varit en lååååång dag & vi är galet trötta allihopa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!