Söndagseftermiddag

2014-10-26 |15:05:55
Barnen är hemma igen, vi har läst ett par böcker tillsammans & nu tittar vi på Pippi eftersom Max ropade "gubben! Nissón! Pippi". 

Jag är så trött så jag skulle kunna somna ståendes, men väntar med att däcka tills pappan kommer hem. Han ska storhandla efter jobbet så han blir nog lite senare än vanligt, men åh vad skönt att fylla på kyl & frys igen!
Älskar den känslan, när man öppnar kylen & det är massa goda grejer där. 

Nu ska jag gosa med mina fina ungar. 

Hoppas ni har en bra söndag där ute! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!