Tidig Max

2014-09-26 |15:23:14
Förskolan ringde lite innan 14, så D fick åka från jobbet för att hämta en prickig Max. 
Förskolan tyckte att det var mycket utslag men jag vet inte, han brukar få såhär när han har ätit typ sylt eller ketchup. 
Äh, jag fick avsluta mitt skolarbete lite tidigare än planerat så nu gosar jag med Max. 

Vi har ätit macka i soffan & nu satte han sig framför tvn & sa "titta Pippi!", så nu ska vi kika på Pippi på de sju haven. 

Han vägrar sätta sig i soffan utan han ska minsann sitta på golvet. Haha knäppgöken!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!