glömmer ju

2015-08-17 |20:54:36
Bloggen kommer i sista hand just nu känner jag. 
Vad händer just nu? Hm. Jag försöker ännu  en gång att ta tag i mitt liv & komma igång med träning & kost. Började idag & änsålänge känns det jättebra.  Hoppas det håller i sig nu! 

Idag cyklade vi fram & tillbaka till förskolan, max sitter ju bakom mig & Leo cyklar själv. Så duktiga! Max var även första dagen på förskolan utan att ha blöja. Gick ändå väldigt bra, det hade kommit pyttelite kiss i kalsongerna en gång & sen precis innan vi hämtade men då var de ute & lekte så då är det ju svårt att ha koll. Dock hade han sovit utan kalsonger & det gick jättebra. Älskade unge vad stor du börjar bli! 
Och Leo, som cyklar så långa sträckor utan gnäll. Gulle! 

Haha jag tror jag har cyklat över 2mil idag, fram & tillbaka till barnens förskola x 2. Puh! Träningsvärk deluxe imorgon skulle jag tro. 


Nä nu är det sovdags för mig, så jag orkar med morgondagens tandläkarbesök plus plugg. Full rulle som sagt! 

en del av dagens plugg. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!