mysig kväll

2015-08-19 |20:08:27
Idag cyklade vi fram & tillbaka till förskolan igen, så nu är jag uppe i över 6 mil från  här veckan. Puh! Ooooooont i benen här. Imorgon bitti blir det att köra barnen till förskolan, Leo bad om sovmorgon  & att slippa cykla så självklart lyssnar vi då. Jag tänker inte tvinga en 5åring att cykla 1 mil tur retur. Han är superduktig som har orkat och verkligen själv velat göra det tre dagar i rad. 

Efter förskolan åkte vi till hamnen idag, där vi myste & åt lite glass i solen. Underbart! 

Just ja, Leo var ju även på sitt första tandläkarbesök idag (första undersökningen kanske man ska säga). Det gick toppenbra & han fick beröm för att tänderna såg så fina ut. Skönt att höra! 
en superglad kille hos tandläkaren. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!