imorgon

2015-12-23 |16:02:39
Det slog mig precis, klockan är nu 16ish. 
Imorgon vid den här tiden är Kalle precis slut & det innebär julklappsutdelning! 
Något som ger pirr i magen hos oss allihopa, stora som små.  Då ska vi även avnjuta denna julens desserter, dock har jag inte ens gjort hälften så många som jag gjorde förra året.  
I år blir det Oreotryfflar, kokos&kolabollar, chokladfudge & Creme brule.  Mums! 

Granen står fortfarande på altanen, men så kan det gå när man renoverar & det drar ut på tiden. Ikväll målar vi förhoppningsvis sista strykningen med färg & ikväll tar vi även in granen & pyntar den med barnen men då utan att ställa den nära en vägg utan vi håller den väldigt centralt i vardagsrummet. Jag & D får putta in granen mot väggen inatt eller imorgon bitti istället. Vi får helt enkelt anpassa oss efter vårat hus just nu.  (jag tar igen allt nästa år tänker  jag. Muhahah!) 

Tjingeling sålänge, från en väldigt nöjd & glad mamma.  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!